دانلود فول آلبوم های شادمهر عقیلی

دانلود فول آلبوم های شادمهر عقیلی

در این بخش دانلود فول آلبوم های شادمهر عقیلی را با اهنگ های زیبا و شنیدنی از این خواننده با پخش آنلاین ارائه کرده ایم. درواقع پست ذیل پستی است متشکل از تمام آلبوم های شادمهر عقیلی در فایل زیپ و توضیحات مختصر. امیدواریم که این آهنگ های جذاب و عالی مورد توجه شما قرار بگیرد.

Full album Shadmehr Aghili

دانلود آلبوم شادمهر عقیلی پر پرواز 

پر پرواز آلبومی با آهنگ‌سازی شادمهر عقیلی و محمدرضا چراغعلی است که در اصل موسیقی متن فیلم سینمایی پر پرواز می‌باشد. موسیقی متن این فیلم به همراه دو قطعه از سه قطعهٔ با کلام آن را محمد رضا چراغعلی ساخت. اما معروف‌ترین آهنگ این فیلم یعنی قطعه علامت سؤال (یه پنجره با یه قفس…) که خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند همان تراک «پر پرواز» است را خودِ شادمهر عقیلی ساخته و تنظیم کرده‌است.

دانلود در فایل زیپ

دانلود


دانلود آلبوم شادمهر عقیلی مسافر

آلبوم دوم شادمهر عقیلی که در واقع اولین آلبوم با کلام او محسوب می‌شود به نام مسافر در سال ۱۳۷۷ با همراهی و همفکری بهروز صفاریان توسط شرکت فرهنگی هنری «پیغام سحر» به بازار آمد که با استقبال بسیار زیادی روبرو شد. این آلبوم یکی از پر فروش‌ترین آلبوم‌های بعد از انقلاب بود که در دهه ۷۰ وارد بازار شد.

دانلود در فایل زیپ

دانلود


دانلود آلبوم شادمهر عقیلی مشق سکوت

مشق سکوت نام یک آلبوم موسیقی بی‌کلام، اثر شادمهر عقیلی است که در سبک پاپ تهیه و در سال ۱۳۷۸ منتشر شده‌است. این آلبوم در واقع ورژن بدون کلام آهنگ‌های آلبوم مسافر به همراه آهنگ بدون کلام قطعه «عطر و شبنم» و «غم تنهایی» از تک‌آهنگ‌های منتشر شدهٔ شادمهر است.

دانلود در فایل زیپ

دانلود


دانلود آلبوم شادمهر عقیلی دهاتی

دهاتی، آلبوم دوم رسمی عقیلی بود که توسط شرکت فرهنگی هنری «فارس نوا» منتشر شد. شرکت پخش‌کننده آلبوم دهاتی برای گرفتن مجوز با موانعی از سوی وزارت ارشاد روبرو شد به‌طوری‌که شادمهر بارها مجبور شد ترانه‌های این کار را بازخوانی و اصلاح کند. این آلبوم موفق شد تحولی بزرگ در موسیقی پاپ ایران پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایجاد کند. بنا بر اعلام منابع متعددی آلبوم دهاتی پر فروش‌ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ ایرانی، بعد از انقلاب ۱۳۵۷ ایران است.

دانلود در فایل زیپ

دانلود


دانلود آلبوم شادمهر عقیلی خیالی نیست

«خیالی نیست» نام یک آلبوم موسیقی اثر شادمهر عقیلی، هنرمند ایرانی است که در سبک پاپ تهیه و در فروردین ماه سال ۱۳۸۱ منتشر شده‌است. آلبوم خیالی نیست اولین آلبوم شادمهر عقیلی پس از مهاجرتش از ایران به کانادا می‌باشد.

دانلود در فایل زیپ

دانلود


دانلود آلبوم شادمهر عقیلی آلبوم نغمه های شرقی

نغمه‌های شرقی نام یک آلبوم موسیقی بی‌کلام اثر شادمهر عقیلی، هنرمند ایرانی است که در سبک پاپ تهیه و در دی ماه سال ۱۳۷۸ منتشر شده‌است. این آلبوم در حقیقت بازسازی و تنظیم مجدد تعدادی از معروف‌ترین آهنگ‌های فریدون فروغی و گوگوش به صورت بی کلام می‌باشد. همچنین تراک شماره ۵ این آلبوم از ساخته‌های پرویز مقصدی برای احمد رضا نبی زاده می‌باشد که ورژنی تمرینی از این قطعه با صدای داریوش اقبالی هم منتشر شده‌است.

دانلود در فایل زیپ

دانلود


دانلود آلبوم شادمهر عقیلی آدم فروش

آدم فروش نام یک آلبوم موسیقی اثر شادمهر عقیلی، هنرمند ایرانی است که در اسفند سال ۱۳۸۲ منتشر شده‌است. آلبوم آدم فروش دومین آلبوم رسمی شادمهر عقیلی پس از مهاجرتش از ایران است.

دانلود در فایل زیپ

دانلود


دانلود آلبوم شادمهر عقیلی پاپ کورن

پاپ کورن نام یک آلبوم موسیقی اثر شادمهر عقیلی، هنرمند ایرانی است که در فروردین ماه سال ۱۳۸۵ منتشر شد. آلبوم پاپ کورن، سومین آلبوم رسمی شادمهر پس از مهاجرتش از ایران می‌باشد.

این آلبوم که در ابتدا قرار بود با عنوان تلافی منتشر شود اما بعلت پخش غیررسمی آهنگ‌های قدیمی شادمهر در آلبومی به نام تلافی در ایران، شادمهر از پخش آلبوم منصرف شد. او شروع به ساخت آلبومی جدید با اهنگ‌هایی جدید گرفت. – آهنگ pop corn برگرفته از ملودی یک آهنگ معروف یونانی قدیمی با آهنگسازی Gershon Kingsley هست که شادمهر عقیلی به عنوان اولین خواننده و آهنگ ساز ایرانی این آهنگ را با ترانه از شاهد سالمی بازسازی کرده‌است.

دانلود در فایل زیپ

دانلود


دانلود آلبوم شادمهر عقیلی طرفدار

طرفدار نام یک آلبوم موسیقی اثر شادمهر عقیلی، هنرمند ایرانی است که در سبک پاپ تهیه شده و ۹ ترَک دارد. این آلبوم با فاصله سه سال از آلبوم قبلی عقیلی، در تاریخ ۱ مرداد ۱۳۹۱ از سوی کمپانی آونگ عرضه شد.

دانلود در فایل زیپ

دانلود


دانلود آلبوم شادمهر عقیلی تقدیر

آلبوم تقدیر نام یک آلبوم موسیقی اثر شادمهر عقیلی می‌باشد که بعد از سه سال در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۸ توسط کمپانی سنتوری رکوردز عرضه شد.این آلبوم اولین آلبوم رسمی شادمهر عقیلی پس از مهاجرتش به آمریکا بود.

دانلود در فایل زیپ

دانلود


دانلود آلبوم تجربه کن شادمهر عقیلی

تجربه کن نام یک آلبوم موسیقی از شادمهر عقیلی است که در سبک پاپ تهیه شده و دارای ۸ ترانه است. این آلبوم بعد از چهار سال در ۲۰ آذر ۱۳۹۵ و از سوی کمپانی آونگ میوزیک منتشر گردید

دانلود در فایل زیپ

دانلود


دانلود آلبوم تصویر شادمهر عقیلی

تصویر سیزدهمین و آخرین آلبوم استودیویی شادمهر عقیلی است که در ۱ اسفند ۱۳۹۶ توسط شرکت آونگ و رادیو جوان منتشر شد. آلبوم در سبک پاپ تهیه شده و دارای ۹ قطعه است.

دانلود در فایل زیپ

دانلود


دانلود کنید: دانلود 10 آهنگ شاهکار از شادمهر عقیلی

آهنگ های دیگر شادمهر عقیلی